F.A.Q.
Veel gestelde vragen
Staat jouw vraag en antwoord hier niet tussen? Wij helpen je graag verder.
Neem contact met ons op via het contactformulier of email direct naar info@kleinkarakter.nl
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Ja, je kunt de bestelling nog wijzigen binnen 48 uur kosteloos nog wijzigen. Neem contact met mij op om je wijziging door te geven. Lees goed de voorwaarden door. Eventueel jouw bestelling annuleren kan binnen 24 uur kosteloos. Ik zal de terugbetaling dan in gang zetten. Ik streef ernaar dit binnen 5 werkdagen terug te storten.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ik ben afwisselend aanwezig in het atelier. Mocht je de bestelling toch graag willen ophalen, maken wij hier graag een afspraak voor. Kies voor de optie ‘ophalen’ bij het plaatsen van de bestelling. Ik neem contact met jou op voor een ophaal afspraak.
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Dit is mogelijk. Bij je bestelling kun je het bezorgadres invullen waar jij je bestelling wilt laten bezorgen. Bij het factuur adres kun je je eigen gegevens invullen.
Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen?
Uiteraard. Ik kan een handgeschreven kaart toevoegen aan je bestelling. Bij het plaatsen van de bestelling vind je een notitie veld, hier kun je de boodschap achterlaten welke op het kaartje geschreven zal worden.
Mijn pakket is beschadigd, wat nu?
Wat vervelend dat je de bestelling beschadigd hebt ontvangen. Ik ontvang per mail graag foto’s van de beschadiging binnen 3 dagen na ontvangst. Ik zal met een passende oplossing komen.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het kan enkele minuten duren voordat de bevestiging in je inbox terecht komt. In sommige gevallen beland deze mail in de spam. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met mij op. Ik zal kijken of de bestelling juist is geplaatst.
Wat is de levertijd van een persoonlijk portret?
Binnen 2 weken ontvang jij na je bestelling een ontwerp per mail. In dit stadium kunnen kleine aanpassingen nog doorgevoerd worden. Na definitief akkoord op het ontwerp verstuur ik binnen 2 – 4 weken je bestelling.
Ik wil meerdere foto’s combineren voor het portret, is dit mogelijk?
Uiteraard is dit mogelijk. Geef al je wensen door en ik stuur eerst een ontwerp ter goedkeuring.
Hoeveel personen kunnen er maximaal getekend worden?
Dit is erg afhankelijk van het formaat welke je kiest en welke details je zichtbaar wilt hebben. Laat mij weten welke wensen je hebt, dan bespreken we samen de mogelijkheden.
Kan ik zelf doorgeven welke details er zichtbaar moeten zijn?
Dit is een persoonlijk portret, dus ik hoor heel graag welke details betekenisvol zijn. Uiteraard teken ik dit wel in mijn eigen stijl verder uit.
Krijg ik het ontwerp te zien voordat dit wordt geborduurd? Kan ik dan nog wijzigingen doorgeven?
Je ontvangt binnen 2 weken na het plaatsen van je bestelling het ontwerp digitaal. Eventuele aanpassingen en/of kleine wijzigingen kunnen dan doorgegeven worden. Nadat deze definitief is goedgekeurd kunnen er geen wijzigingen kosteloos plaatsvinden.
Kan ik het portret ook bestellen zonder lijst of ophangsysteem?
Alleen het doek ontvangen is ook één van de mogelijkheden. Je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces. Het doek wordt dan wel gespannen op een plaat mdf.
Kan ik het portret nog wijzigen of annuleren?
Je kunt je gehele bestelling binnen 48 uur kosteloos nog wijzigen. Wanneer je het digitale ontwerp hebt ontvangen kunnen alleen nog kleine wijzigingen doorgegeven worden. Na dit stadium kunnen er geen wijzigingen meer doorgegeven worden zonder dat hier kosten aan verbonden zijn. Je kunt de bestelling binnen 24 uur kosteloos annuleren. Ik zal de terugbetaling dan in gang zetten. Ik streef ernaar dit binnen 5 werkdagen terug te storten.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Om zo duurzaam mogelijk te verzenden verzamelen ik de pakketten voordat ik naar het postkantoor ga. Ik streef er naar om 1 tot 2 keer per week de verzamelde pakketten te versturen. In de meeste gevallen is het pakket binnen 2 dagen bezorgd door PostNL. Plaats je een bestelling in het weekend? Dan wordt deze de eerstvolgende werkdag verwerkt. Heb je een speciale wens qua levering neem dan even contact met mij op.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat ik je pakket heb verzonden ontvang je van mij een trackingnummer. Hiermee kun je de bestelling volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Kan ik zelf een bezorgdag kiezen?
Helaas is het niet mogelijk zelf een bezorgdag te kiezen. Heb je specifieke wensen qua bezorgen, laat het mij even weten wellicht kunnen we samen naar de opties kijken.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Jouw bestelling is volledig gepersonaliseerd, hierdoor is het niet mogelijk jouw bestelling te retourneren.
Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?
Je kunt gebruik maken van het Ideal betaalsysteem met Mollie om je bestelling te betalen.
Het geld is van mijn rekening afgeschreven maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het kan enkele minuten duren voordat de bevestiging in je inbox terecht komt. In sommige gevallen beland deze mail in de spam. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met mij op. Ik zal kijken of de bestelling juist is geplaatst.
Hoe lang duurt het voordat ik de terugbetaling ontvang als ik mijn bestelling binnen 24 uur heb geannuleerd?
Ik streef ernaar de betaling binnen 5 werkdagen terug te storten.